29.5.2026

KESÄ =)

KLO.11.30

 HUOMENNA ALKAA KESÄLOMAT KOULULAISILLA +OSA VALMISTUU, ONNITTELUT AIVAN KAIKILLE =D MUISTUU MIELEEN OMAT KOULUAJAT, KUN SUVIVIRSI ALKO SOIMAAN NIIN SILLOIN SYDÄN RIEMUITSI, ETTÄ KOHTA TÄÄ HELKKARIN KOULU +KIUSAAMINEN LOPPUU. HOHHOIJAA, ONNEKS KOULUVUODET ON OHI, ELÄMÄNKOULUSSA ON IHAN RIITTÄMIIN! ELÄMÄNKOULU ON PARAS KOULU JA JOS VIELÄPÄ USKOO JUMALAAN <3 ELÄMÄNKOULU LOPPUU TAIVAAN PORTEILLA, MUTTA SIIHEN ASTI TÄYTYY KOKO AJAN LISÄÄ OPPIA, ET MITEN VOISIN USKOO VIELÄ PAREMMIN TAIVAAN ISÄÄN JNE. JNE?! =D

MAANANTAINA ALKAA KESÄKUU JA IHANA KUN LUONTO HERÄÄ ELOON! <3 EIKUN HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE <3

~MARJAANA 

15.5.2026

TOUKOKUU ON ALKANUT JA TÄNÄÄN ALKAA JÄÄKIEKON MM-KISAT

KLO.13.40

TOUKOKUU ON ALKANU JA TÄNÄÄN ALKAA JÄÄKIEKON MM-KISAT (EN KYLLÄKÄÄN KATTELE NIITÄ YÖMATSEJA), OON KOVA LÄTKÄFANI, GO SUOMI!!! =D

IHANAA, KUN TULEE KESÄ -MÄ RAKASTAN NIIN PALJON KESÄÄ =D <3

Blogiarkisto